خرید کتاب راز شفا جلد سوم
نوشته شده توسط : mohammad

کتاب راز شفا جلد سوم


خرید کتاب راز شفا جلد سوم


دسته کتاب و مجله زیردسته پزشکی و سلامت

در سال اخیر، مردم ب علاقه مندی و کنجکاوی خاصی برای شناخت و حفظ سلامتی شان می کوشند و اکثرا مایلند بدانند که چگونه می توان از شر بیماری های خطرناکی نظیر رماتیسم، فشارخون، دیابت، بیماری های قلبی، زخم معده، آسم، آرتروز، ناراحتی های عصبی و غیره مصون ماند. بیماری هایی که ره آورد زندگی ماشینی و نمدن کنونی است.

متاسفانه انسان ها از نیروی عظیم بازسازی و ترمیمی که درون خود دارند بی اطلاع اند، و درمان خود را در داروخانه ها جستجو می کنند. اما تا زمانی که این حقیقت را نپذیرند که، تنها خود بدن است که قادر است خودش را معالجه کند، شکوفا نخواهد شد.

در این کتاب ما راه را برای شما اسان کرده ایم و قصد داریم مطمئن ترین، بی ضررترین، بی خطرترین روش درمان را برای سلامت شما بازگو نماییم. و آن پاکسازی است که هیچ روشی را نمی توان با ان مقایسه نمود. و بهترین روش برای درمان بیماری ها استو به وسیله پاکسازی می توان از شر سموم و مواد زائد جمع شده در بدن راحت شد و به کا ارگانیسم بدن این امکان را داد که اعمال حیاتی خود را دوباره بازسازی و مرمت و منظم نماید.

پاکسازی تنها روش درمانی و بهترین روش برای پیشگیری از بیماری هاست، که نتایج آن غیر قابل تصور می باشد و همچنین این روش با ارزش ترین روش برای جوان شدن و ترمیم بدن است و در مقایسه با سایر روش های درمانی که بکار گرفته شده، قابل مقایسه نیست.

بنابراین، بهترین و عاقلانه ترین روش برای تامین سلامتی ما این است که خود، پزشک خود باشیم.

بشر تنها با درک تغذیه و آگاهی از آن می تواند به رنج ها و بیماری های خود پایان بخشد زیرا تنها راه نجات انسان از بیماری ها پیروی از تغذیه طبیعی و هماهنگ شدن با طبیعت است.

با مطالعه این کتاب درمیابید که منشا تمام بیماری ها تغذیه غلط و نادرست است و به خوبی درخواهید یافت که تنها روش درمان نیروی شگفت انگیز درون است که از طریق خوراکی ها که قدرتمندترین داروهای طبیعی هستند انجام می گیرد. این کتاب در مورد بیش از یک صد نوع بیماری توصیه های تغذیه ای ارائه می دهد که می توانبرای رهایی از بیماری ها و بهره مندی از یک زندگی سالم از آن بهره گرفت.

به امید آن روز که همه این شناخت را پیدا کنیم و در صحت و سلامت کامل زندگی نمائیم.



فصل اول – رهایی از بیماری
فصل دوم – سلامت مادام العمر
فصل سوم – 21 روز تا سلامتی
فصل چهارم – درمان طبیعی بیماری ها
فصل پنجم – بیماری های زنان


نویسنده : احمد مختاری نیا
ناشر : امید مهر
شابک : 978-600-5043-36-6



فروشنده: راه موفقیت یزد

قیمت: 6,000 تومان

درصد :30

خرید کتاب راز شفا جلد سوم

خرید فروش اینترنتی مبل بادی Air O Space کاناپه بادی آیر و اسپیس
خرید دیکشنری و مترجم متن (1DVD)





:: برچسب‌ها: خرید , کتاب , راز , شفا , جلد , سوم ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: